بستنی میوه ای رژیمی! / آموزش

بستنی یکی از تنقلات خوش طعم در فصل تابستانی می باشد که برخی از مدلهایش کالری بسیار بالایی دارد و بسیاری از افراد به همین دلیل از خوردن این بستنی ها منصرف می شوند و بر خلاف میل درونیشان و برای حفظ سلامتی، از این بستنی ها دوری می کنند. شما با دستور زیر می توانید به راحتی یک بستنی رژیمی درست کنید و از خوردن آن لذت ببرید.

دیگر لازم نیست دنبال برچسب کالری بستنی های داخل یخچال سوپرمارکت ها بگردید و در نهایت با عذاب وجدان یکی را انتخاب کنید٬ ما برای شما یک جایگزین سالم و خوشمزه داریم! می توانید از بچه ها بخواهید در تهیه این بستنی های خانگی به شما کمک کنند و لذت خوردن آن را دو چندان نمایند.

در تهیه این بستنی از ماست کم چرب٬ موز٬ و توت فرنگی یا شاتوت یخ زده استفاده می شود به همین دلیل بسیار سالم و مغذی است. این دسر خوشمزه حاوی پروتئین٬ کلسیوم٬ آنتی اکسیدان ها و فیبر است و از بسیاری از دسرهای پر از قند و چاق کننده موجود در سوپرمارکت ها خوشمزه تر است.

بستنی

مواد لازم برای بستنی رژیمی میوه ای :

ماست کم چرب یا بدون چربی   :  یک و نیم پیمانه
 توت فرنگی یا شاتوت یخ زده (می توانید از مخلوط هر دو استفاده کنید)  :   یک و نیم پیمانه
 لیوان کوچک یکبار مصرف    : ۶ عدد
 کاغذ آلومینیوم   :   یک تکه
چوب بستنی (می توانید از قاشق چایخوری استفاده کنید)   :  ۶ عدد

طرز تهیه بستنی رژیمی میوه ای :

موز را حلقه حلقه کنید و همراه با ماست و توت های یخ زده داخل مخلوط کن بریزید و تا زمانی که یکنواخت شوند به مخلوط کردن ادامه دهید.

مایع به دست آمده را به طور مساوی در لیوان های کاغذی بریزید.

لیوان ها را با کا غذ آلومینیوم بپوشانید و وسط آن را سوراخ کرده و چوب های بستنی (یا قاشق چای خوری) را به داخل آن فرو کنید.

لیوان ها را داخل فریزر قرار داده و ۳ الی ۴ ساعت منتظر بمانید تا بستنی ها آماده شوند.

لیوان های کاغذی را به آرامی پاره کنید و بستنی ها را سرو نمایید.

تهیه و گردآوری : گروه آشپری پرداد / منبع : مدلایف

نظرات بییندگان :

بهترین مشاغل و خدمات شهر خود را ، در سایت نشونه پیدا کنید.

مشاهده سایت نشونه