مواد مورد نیاز: ۲ عدد: انبه یك كیلو: ماست كم چربی نصف پیمانه: آب پرتقال سس انبه ۲ عدد: انبه ۲ قاشق سوپخوری: آبلیموی تازه

مواد مورد نیاز:طرز تهیه بستنی انبه برای رژیمی ها
۲ عدد: انبه
یک کیلو: ماست کم چربی
نصف پیمانه: آب پرتقال
سس انبه
۲ عدد: انبه
۲ قاشق سوپخوری: آبلیموی تازه


طرز تهیه:
انبه ها را پوست بگیرید و از هسته جدا کرده خرد کنید. آن را در یک دستگاه غذاساز بریزید و آب پرتقال و ماست را اضافه کرده، دستگاه را روشن کنید تا خوب مخلوط شوند.
این مخلوط را در یک قالب بریزید و در فریزر قرار دهید. پس از آنکه دور ظرف کریستال های یخ پدیدار شد ظرف را از فریزر خارج کنید و بستنی را خوب هم بزنید. این کار موجب می شود بستنی حالت یخی نداشته باشد. دوباره قالب بستنی را در فریزر قرار دهید تا کاملا بسته و سفت شود. حدود نیم ساعت یا یک ربع ساعت قبل از سرو کردن بستنی را در یخچال بگذارید تا کمی نرم شود. آن را با سس انبه سرو کنید.


تهیه سس:

انبه ها را پوست بگیرید و از هسته جدا کرده خرد کنید. انبه را در یک دستگاه غذاساز یا مخلوط کن بریزید و آب لیموی تازه را اضافه کرده دستگاه را روشن کنید تا انبه را کاملا خرد و به صورت سسی یک دست درآورد. سس را در یخچال بگذارید تا سرو شود.
بستنی را در ظروف گود کوچک ریخته سس انبه را روی آن بریزید و با چند خلال پوست لیموترش تزئین کنید.

گردآوری: گروه آموزش پرداد

نظرات بییندگان :

بهترین مشاغل و خدمات شهر خود را ، در سایت نشونه پیدا کنید.

مشاهده سایت نشونه