یک دانشمند آلمانی: استفاده از توالت‌ های فرنگی اشتباه است

«روش نشستن ما در توالت اشتباه است»؛ پیش تر یک دانشمند آمریکایی این گونه مشکل استفاده کنندگان از توالت‌ های فرنگی را خلاصه کرده بود. او می‌گوید که روش چمباتمه زدن در توالیت، روند هضم و دفع را تسهیل می‌کند.

«توالت کردن» مساله‌ای است که مسکوت مانده. جزئیات در پس سنت‌ها که از پرداختن به موضع پرهیز می‌کند و آن را زشت می‌داند، پنهان می‌شوند. خیلی‌ها گمان می‌کنند که صحبت کردن در این باره به دور از ادب است. اما گیولیا آندرس، دانشمند آلمانی که در زمینه زیست شناسایی ذره بینی فعالیت می‌کند، تابو را شکست و توضیح داد که مردم در کشورهای غربی، شکم‌های خود را به شکلی اشتباه تخلیه می‌کنند زیرا آن‌ها به جای چمباتمه زدن روی توالت می‌نشینند. این کشف در مقاله‌ای در روزنامه بریتانیایی دیلی میل منتشر شده است.

مهم‌ترین پیام مقاله این است که دستگاه گوارش به شکلی هماهنگ با مغز فعالیت می‌کند و مسیر آن از مغز آغاز می‌شود تا به روده‌ها برسد. در مقاله آماده است که نشستن بر روی توالت فرنگی روند دفع را با تاخیر مواجه می‌کند و این خود از دلایل انتشار بیماری‌های انسداد دستگاه گوارش و بواسیر در غرب بیش از کشورهای آسیایی است.

گیولیا می‌گوید: «حدود نیم میلیارد شخص در جهان برای تولت کردن چمباتمه می‌زنند و آن‌ها از انسداد دستگاه گوارش یا بواسیر رنج نمی‌برد. اما ما در غرب برای خارج کردن فضولات به شدت بر روده‌های خود فشار می‌آوریم.»

به عنوان راه حلی برای کسانی که تنها توالت فرنگی دارد، این دانشمند آلمانی پیشنهاد می‌کند که روش نشستن خود را بر روی این توالت‌ها تصحیح کنند؛ به صورتی که یا با گذاشتن پا‌ها بر روی لبه‌های توالت فرنگی بر روی چمباتمه بزنند یا اینکه زیر پای خود چهارپایه بگذارند و به سمت جلو خم شوند. او تاکید می‌کند که تعداد بسیار زیادی از پژوهش‌ها، فایده نشستن در توالت به شکل چمباتمه را اثبات می‌کند.

برچسب ها:توالت, توالت فرنگی
نظرات بییندگان :

بهترین مشاغل و خدمات شهر خود را ، در سایت نشونه پیدا کنید.

مشاهده سایت نشونه